zondag 30 april 2017

Markt van uitgeverij Nolin Uitgevers

Uitgeverij Nolin Uitgevers opereert in een markt waarin het goede doelen in Nederland ondersteunt. Het is een markt waarbij je elkaar nodig hebt om dingen te bereiken. De stichtingen en verenigingen in Nederland kunnen de hulp van uitgeverij Nolin Uitgevers inschakelen om geheel kosteloos een professionele publicatie uit te geven.

Sinds haar oprichting werkt Nolin Uitgevers voor vele verschillende stichtingen en verenigingen in Nederland die zich inzetten voor een maatschappelijke doel. Het creëren van een veilig schoolklimaat, het welzijn van dieren, het ondersteunen van mensen met een chronische beperking, etc. zijn een aantal voorbeelden van maatschappelijke doelen van stichtingen en verenigingen. Voor elk(e) bedrijf/organisatie is het uitermate van belang om de vastgestelde doelen te behalen, maar dat kan soms verhindert worden door bepaalde oorzaken. Een voorbeeld van zo’n oorzaak is dat een stichting/vereniging een tekort heeft aan financiële middelen. Daarnaast kan kennis ook een punt zijn. Wat is er allemaal nodig om een professionele publicatie uit te kunnen geven?

Dit is ook de reden dat de opdrachtgevers van uitgeverij Nolin Uitgevers, de stichtingen en verenigingen, erg tevreden zijn over de samenwerking. Uitgeverij Nolin Uitgevers heeft als doelstelling om stichtingen en verenigingen waarbij de financiële middelen en/of de kennis ontbreekt om een professionele publicatie te kunnen uitgeven zo goed mogelijk te ondersteunen.

De professionele publicaties worden uitgegeven in de vorm van een poster, folder, brochure of magazine. Deze professionele publicaties worden door uitgeverij Nolin Uitgevers geheel kosteloos uitgegeven en dit kan zowel een eenmalige of een periodieke publicatie zijn. Dit kan de uitgeverij doen middels haar SponsorPublicatieConcept. De uitgeverij neemt de kosten voor het verzorgen van een publicatie op zich, waardoor de verenigingen en stichtingen veel geld, energie en tijd kunnen besparen. Uitgeverij Nolin Uitgevers mag in opdracht van haar opdrachtgever ondernemers in de regio benaderen en hen vragen om een keertje te willen meewerken aan het mede mogelijk maken van de betreffende publicatie. Als hartelijke dankzegging krijgen de sympathieke ondernemers een keurige naamsvermelding in de publicatie.

Communicatie met de doelgroep, achterban, leden, etc. is een zeer belangrijke factor om doelstellingen te behalen. Door middel van een professionele publicatie is het dan ook mogelijk om te communiceren met de doelgroep en hen te informeren over bepaalde zaken, waardoor het behalen van doelstellingen een stapje dichterbij komt. Een professionele publicatie kan gezien worden als een belangrijk marketinginstrument die een bijdrage kan leveren om publiciteit te genereren, te investeren in bestaande relaties, nieuwe donateurs/sponsoren/vrijwilligers te werven, doelen te behalen, etc. En dit is voor stichtingen en verenigingen geheel kosteloos mogelijk dankzij het werk van uitgeverij Nolin Uitgevers. Tevens is dit de markt waar uitgeverij Nolin Uitgevers in werkt.

Uitgeverij Nolin Uitgevers heeft al vele langdurige en plezierige samenwerkingen opgebouwd en dit wil de uitgeverij in de toekomst blijven doen. Goede doelen zijn er om zich in te zetten voor maatschappelijke- en sociale problemen en uitgeverij Nolin Uitgevers zet zich dan ook graag in ter ondersteuning hiervan.

Hartelijk dank voor het lezen van deze blog. Uitgeverij Nolin Uitgevers probeert wekelijks een blog te plaatsen op dit medium.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie manier om zo bladen mogelijk te maken voor goede doelen in Nederland. Goed werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jose. Leuk dat je een reactie plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen