Voor alle organisaties is het
van belang om de juiste identiteit en imago uit te stralen. Dit is een
essentieel punt, want je wilt natuurlijk dat iedereen een goed en positief beeld bij jou heeft. Uitgeverij Nolin Uitgevers vindt het
belangrijk om deze zaken goed op orde te hebben en verricht dan ook meerdere
taken om dit zo goed mogelijk uit te voeren.
Het imago is de beeldvorming die kleeft aan een product, persoon of organisatie. Vaak wordt
er bij een imago gesproken over de
reputatie van een bepaald merk, product, dienst, etc. in de ogen van het
publiek. Een goede reputatie is voor een bedrijf een belangrijke factor om
succesvol te zijn. Nolin Uitgevers is hier dan ook bewust van en probeert haar
reputatie altijd zo hoog mogelijk te
houden. Om het gewenste imago te hebben, geeft Nolin veel aandacht aan kwaliteit
en service, want dit zijn belangrijke kenmerken die zorgen voor een positief imago.
De in Hoogezand gevestigde uitgeverij Nolin
Uitgevers hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar producten. Om de
producten kwalitatief gezien goed te houden, maakt de uitgeverij gebruik van de juiste en beste materialen.
Het materiaal wat gebruikt wordt is een belangrijke factor voor de kwaliteit van de producten. Naast de
kwaliteit is het voor de uitgeverij belangrijk om servicegericht zijn en de
klanten zo goed mogelijk te bedienen. Nolin
Uitgevers heeft haar personeel zo
getraind dat zij er voor zorgen dat alle vragen die binnenkomen zo goed
mogelijk beantwoord worden en dat er geen vraagtekens over blijven.
Minstens
zo bepalend voor de reputatie is in zo'n geval de wijze waarop personen en
organisaties omgaan met een
dergelijk voorval. Wordt dit op een nette manier opgelost, dan kan dit alsnog
ten goede komen aan het imago.
Tevens
streeft Nolin Uitgevers naar 100% tevredenheid van haar klanten door alle
wensen en behoeften te vervullen.
Ook is de identiteit een
belangrijke factor die meetelt tijdens
het creƫren van een bepaald beeld over een onderneming. De identiteit vertegenwoordigt de organisatie en bevat alle
uiterlijke en innerlijke kenmerken van het bedrijf. Zo heeft Nolin Uitgevers een vriendelijk en professioneel uiterlijk en werkt het personeel in een formele en
moderne omgeving. De uitgeverij heeft als hoofddoel goede doelen in Nederland te ondersteunen door
hen geheel kosteloos te voorzien van een professionele publicatie. Dit wordt
gedaan door de fantastische ondersteuning van sympathieke ondernemers
in Nederland. Uitgeverij Nolin Uitgevers wil zichzelf onderscheiden van andere organisaties door een belangrijke bijdrage te
leveren aan de Nederlandse maatschappij.
Als deze zaken op een goede
manier worden overgebracht op de doelgroep zullen zij de organisatie beter gaan
herkennen.
Hartelijk dank voor het lezen van deze blog. Uitgeverij Nolin Uitgevers is actief op twee
verschillende blogaccounts, namelijk http://nolinuitgevers.blogspot.nl/
en http://nolinbinnenhofblog.nl/
Hierop probeert Nolin Uitgevers regelmatig met interessante en actuele
onderwerpen te komen. Daarnaast worden er op beide blogaccounts regelmatig
verslag gedaan van verschenen publicaties, verzorgde bestellingen, deelname
aan- of sponsoring van evenementen, donaties gedaan door Nolin Uitgevers aan
goede doelen en nog veel meer leuke onderwerpen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten