vrijdag 28 april 2017

Identiteit en imago van Nolin Uitgevers

Voor alle organisaties is het van belang om de juiste identiteit en imago uit te stralen. Dit is een essentieel punt, want je wilt natuurlijk dat iedereen een goed en positief beeld bij jou heeft. Uitgeverij Nolin Uitgevers vindt het belangrijk om deze zaken goed op orde te hebben en verricht dan ook meerdere taken om dit zo goed mogelijk uit te voeren.

Het imago is de beeldvorming die kleeft aan een product, persoon of organisatie. Vaak wordt er bij een imago gesproken over de reputatie van een bepaald merk, product, dienst, etc. in de ogen van het publiek. Een goede reputatie is voor een bedrijf een belangrijke factor om succesvol te zijn. Nolin Uitgevers is hier dan ook bewust van en probeert haar reputatie altijd zo hoog mogelijk te houden. Om het gewenste imago te hebben, geeft Nolin veel aandacht aan kwaliteit en service, want dit zijn belangrijke kenmerken die zorgen voor een positief imago.

De in Hoogezand gevestigde uitgeverij Nolin Uitgevers hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar producten. Om de producten kwalitatief gezien goed te houden, maakt de uitgeverij gebruik van de juiste en beste materialen. Het materiaal wat gebruikt wordt is een belangrijke factor voor de kwaliteit van de producten. Naast de kwaliteit is het voor de uitgeverij belangrijk om servicegericht zijn en de klanten zo goed mogelijk te bedienen. Nolin Uitgevers heeft haar personeel zo getraind dat zij er voor zorgen dat alle vragen die binnenkomen zo goed mogelijk beantwoord worden en dat er geen vraagtekens over blijven.

Minstens zo bepalend voor de reputatie is in zo'n geval de wijze waarop personen en organisaties omgaan met een dergelijk voorval. Wordt dit op een nette manier opgelost, dan kan dit alsnog ten goede komen aan het imago.

Tevens streeft Nolin Uitgevers naar 100% tevredenheid van haar klanten door alle wensen en behoeften te vervullen.

Ook is de identiteit een belangrijke factor die meetelt tijdens het creƫren van een bepaald beeld over een onderneming. De identiteit vertegenwoordigt de organisatie en bevat alle uiterlijke en innerlijke kenmerken van het bedrijf. Zo heeft Nolin Uitgevers een vriendelijk en professioneel uiterlijk en werkt het personeel in een formele en moderne omgeving. De uitgeverij heeft als hoofddoel goede doelen in Nederland te ondersteunen door hen geheel kosteloos te voorzien van een professionele publicatie. Dit wordt gedaan door de fantastische ondersteuning van sympathieke ondernemers in Nederland. Uitgeverij Nolin Uitgevers wil zichzelf onderscheiden van andere organisaties door een belangrijke bijdrage te leveren aan de Nederlandse maatschappij. Als deze zaken op een goede manier worden overgebracht op de doelgroep zullen zij de organisatie beter gaan herkennen.

Hartelijk dank voor het lezen van deze blog. Uitgeverij Nolin Uitgevers is actief op twee verschillende blogaccounts, namelijk http://nolinuitgevers.blogspot.nl/ en http://nolinbinnenhofblog.nl/ Hierop probeert Nolin Uitgevers regelmatig met interessante en actuele onderwerpen te komen. Daarnaast worden er op beide blogaccounts regelmatig verslag gedaan van verschenen publicaties, verzorgde bestellingen, deelname aan- of sponsoring van evenementen, donaties gedaan door Nolin Uitgevers aan goede doelen en nog veel meer leuke onderwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten