Uitgeverij
Nolin Uitgevers opereert in een markt waarin het goede doelen in Nederland
ondersteunt. Het is een markt waarbij je elkaar nodig hebt om dingen te
bereiken. De stichtingen en verenigingen in Nederland kunnen de hulp van
uitgeverij Nolin Uitgevers inschakelen om geheel kosteloos een professionele
publicatie uit te geven.
Sinds haar oprichting werkt Nolin Uitgevers voor vele verschillende stichtingen
en verenigingen in Nederland die zich inzetten voor een maatschappelijke doel. Het
creëren van een veilig schoolklimaat, het welzijn van dieren, het ondersteunen
van mensen met een chronische beperking, etc. zijn een aantal voorbeelden van
maatschappelijke doelen van stichtingen en verenigingen. Voor elk(e) bedrijf/organisatie
is het uitermate van belang om de vastgestelde doelen te behalen, maar dat kan
soms verhindert worden door bepaalde oorzaken. Een voorbeeld van zo’n oorzaak
is dat een stichting/vereniging een tekort heeft aan financiële middelen.
Daarnaast kan kennis ook een punt zijn. Wat is er allemaal nodig om een
professionele publicatie uit te kunnen geven?
Dit is ook de reden dat de opdrachtgevers van uitgeverij Nolin Uitgevers, de stichtingen
en verenigingen, erg tevreden zijn over de samenwerking. Uitgeverij Nolin
Uitgevers heeft als doelstelling om stichtingen en verenigingen waarbij de
financiële middelen en/of de kennis ontbreekt om een professionele publicatie
te kunnen uitgeven zo goed mogelijk te ondersteunen.
De professionele publicaties worden uitgegeven in de vorm van een poster,
folder, brochure of magazine. Deze professionele publicaties worden door uitgeverij
Nolin Uitgevers geheel kosteloos uitgegeven en dit kan zowel een eenmalige of
een periodieke publicatie zijn. Dit kan de uitgeverij doen middels haar
SponsorPublicatieConcept. De uitgeverij neemt de kosten voor het verzorgen van
een publicatie op zich, waardoor de verenigingen en stichtingen veel geld,
energie en tijd kunnen besparen. Uitgeverij Nolin Uitgevers mag in opdracht van
haar opdrachtgever ondernemers in de regio benaderen en hen vragen om een
keertje te willen meewerken aan het mede mogelijk maken van de betreffende
publicatie. Als hartelijke dankzegging krijgen de sympathieke ondernemers een
keurige naamsvermelding in de publicatie.
Communicatie met de doelgroep, achterban, leden, etc. is een zeer belangrijke
factor om doelstellingen te behalen. Door middel van een professionele
publicatie is het dan ook mogelijk om te communiceren met de doelgroep en hen
te informeren over bepaalde zaken, waardoor het behalen van doelstellingen een
stapje dichterbij komt. Een professionele publicatie kan gezien worden als een
belangrijk marketinginstrument die een bijdrage kan leveren om publiciteit te
genereren, te investeren in bestaande relaties, nieuwe
donateurs/sponsoren/vrijwilligers te werven, doelen te behalen, etc. En dit is
voor stichtingen en verenigingen geheel kosteloos mogelijk dankzij het werk van
uitgeverij Nolin Uitgevers. Tevens is dit de markt waar uitgeverij Nolin
Uitgevers in werkt.
Uitgeverij Nolin Uitgevers heeft al vele langdurige en plezierige samenwerkingen
opgebouwd en dit wil de uitgeverij in de toekomst blijven doen. Goede doelen
zijn er om zich in te zetten voor maatschappelijke- en sociale problemen en
uitgeverij Nolin Uitgevers zet zich dan ook graag in ter ondersteuning hiervan.
Hartelijk dank voor het lezen van deze blog. Uitgeverij Nolin Uitgevers
probeert wekelijks een blog te plaatsen op dit medium.
Wat een mooie manier om zo bladen mogelijk te maken voor goede doelen in Nederland. Goed werk!
BeantwoordenVerwijderenDank je wel Jose. Leuk dat je een reactie plaatst.
BeantwoordenVerwijderen